Felanmälan

Om du hyr lägenhet eller lokal av oss och behöver göra någon typ av felanmälan kan du använda dig av formuläret nedan så hör vi av oss till dig. Om du behöver ytterligare hjälp får du även gärna kontakta oss.

Ändrade rutiner gällande felanmälan på grund av Corona-viruset

För att bidra till att sakta ner smittspridningen i samhället väljer vi att bara göra hembesök vid akuta fel. Med akuta ärenden menar vi bland annat elfel, trasig glasruta, fönster och dörrar som inte går att stänga, låsfel på ytterdörr, läckande kranar (ej små läckage), rörledningar och element, stopp i avloppet, toalettstol ur funktion, fel på värme och ventilation samt fel på vitvaror. Observera att en bedömning görs i varje enskilt fall.

Vi fortsätter att arbeta som vanligt i dagsläget, men vi är extra noga med att stanna hemma om vi är sjuka. Vi tvättar och spritar händerna. Vi använder även munskydd och handskar vid behov. Vid ett akut hembesök kan du som hyresgäst komma att få frågan om det finns risk för att du är smittad. Om så är fallet och ditt ärende inte är akut, kan besöket komma att avbrytas. Vi kommer överens med dig som hyresgäst om hur vi får tillträde till lägenheten på ett säkert sätt. Det kan innebära att du som hyresgäst väntar utanför eller i rummet bredvid. Viktigt att vi håller avstånd till varandra! Åtgärder i allmänna utrymmen samt utomhus genomförs som vanligt. Läs mer om här om hur vi har förändat våra rutiner i vår verksamhet. 

Läs även vår personuppgiftspolicy här.

Något gick fel.

Ett fel har inträffat och meddelandet kunde inte skickas.

Återkommer detta felmeddelande får du gärna skicka ett mail till info@martinssonsfastigheter.se och kort förklara var, hur och när felet uppstår.

Något gick fel.

Du har glömt eller fyllt i felaktiga uppgifter i ett eller flera fält. Kontrollera de uppgifter du fyllt i.

Något gick fel.

Du har svarat fel på säkerhetsfrågan!

Felanmälan skickad!

Tack! Vi har mottagit din felanmälan och kontaktar dig så snart vi kan.